♥ cuρcακes ♥

♥Love.hope.dreams.wish.ilusions.death.friendship.childhood.blodly.courage.
feeling.jealousy.nightly.romance.heart.child.help.destoryed.rain.kiss.♥

marți, 6 martie 2012

Statusuri ♥ II

Prea ocupat să răspundă la telefon :-j. -> Are grijă de gura lu' pretenă.sa ! :-j.

 Totul trece,aşa se spune.Dar nimic nu trece fără să lase urme! :|

Cu indiferenţa ta m-ai făcut mai tare. Şi abia acum vezi si tu că indiferenţa doare. ;;)

Chiar dacă zâmbetul tău durează o clipă, tu ştii. că în spatele lui au rămas o mie de amintiri vii ;; )

Acum mă uit pe geam şi zâmbesc . Că-s totuşi amintiri frumoase în care inca mă regăsesc.

De atâta bârfã ne-am intoxicat`.Dar ştii`?omu`nebârfit e un ratat`. •

Este atât de schimbată;x! Exact qum ai zis tu că nu o să fie vreodată

Şi n`am să uit. Cu ea am fost mereu şi mi-a fost aproape cand dădeam de greu ! •

Azi  open y0ur eyes ;;] , exact ca’n filme b-)  . Că dacă nu te vede nimeni Tu p0ţi să vezi pe 0ricine =p~

Sătulă de tine. Sătulă de noi. Stai ,nu pleca! Întoarce.te, ia trecutu' şi plecaţi amândoi! <3

Că dacă tu ignori tot ce te-nconjoară , asta nu înseamnă că o sa dispară!

Tu poţi să mori prost, eu încerc să învăţ din mers. Poate viaţa nu are rost, dar ce frumos să îi dai un sens.;X

Am făcut lucruri pe care acum le regret. Dar dacă nu învăţ din greşeli o să le repet .

Calcă’ţi pe orgoliu şi răspunde’mi la întrebare: • Dacă te’aş călca şi eu pe inima . Ce zici,doare ? J

Şi-n 2 săptămâni m-ai cunoscut cât alţii intr-o lună,.Am şi o parte întunecată , dar ţie ţi se pare bună :x!

Când ieşi fără el, nu te controlează, nu te sună. Tu ştii că te iubeşte, dar nu vrea să ţi.o spună . :X

Drăguţa mea , mă amuzi foarte mult cică nu ştiu de unde am început ba ştiu foarte bine , tu nu ştii că mă piş pe tine :*

Am rănit multe persoane , poate asta mi-e firea. Doar nu credeai că în viaţă te înşeală doar privirea .


Însă doar un lucru îl ştiu foarte bine : că ''îmi pare rău'' n-ai să auzi de la mine :*

Un alt apus de soare, frăţioare! ştiu că doare tare ! Capu` sus , nu lăsa nimic să te doboare !

Strânge-mă în braţe şi atunci când îţi spun : "lasa-mă”,n-o face!

Hai` du-te şi nu privi în urmă .

De`asta tot ce`i frumos durează al dracu` de puţin !

Mai bine te prefaci că nu.ţi pasă. Şi dacă nu.ţi pasă, nimic nu te mai afectează!;x

Tu ai invăţat`o că nimic nuu` se uită . că nu totu` se iartă . Că mâine e o zi în care poţi să mai greşeşti o datăă` ! 

Şi n`am timp să mă gândesc a mia oară.Da.Rămâi doar visul unei nopți de vară 8->

Mai ştii? Iţi plăcea să o vezi râzând...Ea tot cu zâmbetul a rămas,iar tu tot cu ea în gând. 

Şi câteodată mi-e teamă că aş uită motivul pentru care îmi mai pasă.

Acum, totuşi dup-atâta timp încă mi-e dor . şi dor . unele momente încep să cred că niciodată nu mor .

Te gândești.Aberezi.Trezește'te,prea frumos visezi.:|

Şi-mi place că suntem atât de apropiate încât, când una e supărată şi cealaltă e, chiar dacă nu am vorbit. Când una râde, râde şi cealalta, chiar dacă nu ne vedem sau se auzim! >w<

Un prieten adevărat e greu de gasit , mai greu de lăsat să plece şi imposibil de uitat !

teOretiC` mă adOri`  ...practiC` mă iubeşti` ! 

Ai primit tot ce-ţi doreai, pentru că ai tras din greu ca sa le ai ! .Sunt  lucruri banale care te fac să zâmbeşti şi ajungi fără să vrei să le iubeşti!`;x

 Te gândești.Aberezi.Trezește'te,prea frumos visezi.:|

Şi-mi place că suntem atât de apropiate încât, când una e supărată şi cealaltă e, chiar dacă nu am vorbit. Când una râde, râde şi cealalta, chiar dacă nu ne vedem sau se auzim! >w<

Un prieten adevărat e greu de gasit , mai greu de lăsat să plece şi imposibil să zâmbeşti şi ajungi fără să vrei să le iubeşti!`;x

Îmbrăţişaţi , apropiaţi . o veşnicie să fim . să fim legaţi , să fie cald . să fie frig , dacă eşti cu mine . nu mai vreau NIMIC  x !

Hai învaţă să treci peste,viaţa nu e o poveste.Când destinu.ţi joacă feste,nu trebuie să plângi, zâmbeşte !

Să priveşti în spate n.are rost.Nu o să mai fie ce a fost :-x

;x plαng ιn ħoħotє dє rαs , dαy єvєrydαy.

Încă am suflet de copil care refuză să crească ,mi-e egal cu 0 tot ce spune lumea asta proastă!

Şi e normal sã fiu aşa când de la cei dragi , în loc de sfaturi auzeam "Treaba ta ce faci"!

Am invaţat că oricât mi'ar pãsa mie,altora nu le pasã. :-j

Pleacã mâine o sã.mi treacã! :-j

E timpu` să priveşti mai pozitiv un pic că poţi să vezi tot ce văd eu şi să nu înţelegi nimic.

Toţi îmi spun: -nu renunţa- -nu mai plânge- -totul va fi bine- Dar eu las capul în jos şi le spun: - Nu-i pasă de mine K:-<

Şi n-am uitat, cât am plâns defapt, cât am regretat, am realizat că tot ce-i bine nu ţine mereu cu tine, reţine,dar nu uita că într-un final orice rău e ucis de`un bine! :x

A fost greu şi ştiu că am avut dreptate când voi m`aţi criticat! am ţinut capul sus şi am mers mai departe.Nu mă interesează ce crezi despre mine.Înainte să spui ceva .UItă'te la tine <3

. ii curg Lacrimi pe Obraji `. Vrei sa Le stergi.dar n`ai curaj ! Nu e dOar o aparenTza ! E un gesT de indiferenTza ! K

Nu-mi pasă mie ce zice lumea ! Lumea e proastă şi o să fie întotdeauna ! 

Vreau să nu te bag în seamă, să te ignor, dar nu pot.E ca şi cum i-aş zice inimi: Nu mai bate. Stop !

Ridică fruntea sus,şterge.şi lacrimă ştiu că te doare . Orice s'ar întampla trebuie să fi tare !

Crezi că-mi pasă de tine ?! Crezi greşit ;;) ! Idealurile mele se schimbă zilnic!

Vrei să schimbi ceva,e bine să începi cu tine. Află ce-ţi doreşti şi n-asculta de nimeni. Întrebări greşite duc la răspunsuri false . Decizii proaste duc la decizii şi mai proaste.;)

Acum zâmbesc` .Cineva mi-a spus cândva` `.Că toate dorinţele se împlinesc` 

Uita tot ce`ai pierdut, tot ce`ai vrut, tot ce n`ai avut , uita timpul ce`a trecut.Orice sfartsit e un nou inceput.:-x


Şi-mi place că suntem atât de apropiate încât, când una e supărată şi cealaltă e, chiar dacă nu am vorbit. Când una râde, râde şi cealalta, chiar dacă nu ne vedem sau se auzim! >w<

Un prieten adevărat e greu de gasit , mai greu de lăsat să plece şi imposibil să zâmbeşti şi ajungi fără să vrei să le iubeşti!`;x

Îmbrăţişaţi , apropiaţi . o veşnicie să fim . să fim legaţi , să fie cald . să fie frig , dacă eşti cu mine . nu mai vreau NIMIC  x !

Hai învaţă să treci peste,viaţa nu e o poveste.Când destinu.ţi joacă feste,nu trebuie să plângi, zâmbeşte !

Să priveşti în spate n.are rost.Nu o să mai fie ce a fost :-x





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu