♥ cuρcακes ♥

♥Love.hope.dreams.wish.ilusions.death.friendship.childhood.blodly.courage.
feeling.jealousy.nightly.romance.heart.child.help.destoryed.rain.kiss.♥

marți, 6 martie 2012

Statusuri ♥ III

Pentru mine sunt nişte amintiri care veşnic o să doară . Pentru tine e o simplă poveste de seară...

Și stând în fața ta mă străduiesc să nu clipesc, ca nu cumva o lacrimă să îmi curgă încet pe obraz, ca nu cumva să vezi că sunt la necaz

Cautã acea persoanã care sã te facã sã zâmbesti ...e suficient un zâmbet ca sã se facã luminã într-o zi întunecatã!

Durerea te-a maturizat, te-a pus pe gânduri. Te-a învățat să citești printre zâmbete și rânduri.Ștergi o lacrimă dar nu poți șterge amintiri .

Mereu cu zâmbetul pe buze, nu se stresează, nu prea o interesează ce urmează.

Toţi avem probleme, contează cum le facem faţă, nu le da prea multă importanţă, n-ai decât o viaţă.
Adevărul, pur şi simplu, este rareori pur şi niciodată simplu .

Dacã-ţi atingi propriile ţeluri, vei gãsi prieteni falşi şi duşmani adevãraţi. Nu are importanţã, tu realizeazã-le.

Zâmbeste, chiar dacă ai să cazi, chiar dacă soarele apune şi azi

şi nici cel mai bun machiaj n.are cum să.ţi schiţeze un zâmbet atunci când eşti trist :-j.

Te poţi simţi singur, trist, dar niciodata învins. Poţi pierde, poţi greşi, poţi suferi, dar nu te gândi să abandonezi. Priveşte viaţa cu ochi de învingător şi ai să vezi cât e de frumoasă!

Dacă plângi că soarele a fugit din viaţa ta, lacrimile te vor împiedica să vezi stelele L

Gandeste.te. Atunci cand tu.ti doresti sa mori, altii ar da orice sa mai traiasca ;o3.

Când alţii te cred fericit şi tu nu eşti. Ia.te după ei <3.

Un gând. Un vis. O dorinţă.Tristeţe.Bucuriile. Toţi le simtim :-j,le trăim şi le dorim. Vrem să iubim şi să fim iubiţi…Şi totuşi există ceva mai puternic, mai tainic ce ne dă putere.. K\

Un prieten iti simte tristetea din-nauntrul tau, in timp ce ceilalti se lasa pacaliti de zambetul tau fals :-j

Poate acum nu ai chef s.o bagi in seamă.Dar dkă mâine dispare, ai să vezi ce mult înseamnă. <3.

Mi.e dor de toate….şi tu, de fiecare dată mă dai la o parte ;-j.!

Ştiu că e greu . Da' snt aici, gata să te ridic când simţi că pici .! :X

Că totu’ începe aşa, un băiat, şi-n gândurile lui mereu aceeaşi “ea” ! :”>

Poate nu pui preţ pe zâmbetul ce ţi.l ofer în fiecare zi.Dar când nu voi mai zâmbi, fii sigur că.ţi va lipsi. :*.

Exact ca o stea. O vezi numai când vrea, de.aia eşti nebun după ea . :*.

Orice s-ar intâmpla, el pe tine te iubeşte, tu eşti fetiţa lui şi fără tine-nebuneşte

Când totul ţi se pare greu şi lumea te bârfeşte ascultă sfatul meu: Trăieşte şi iubeşte

E doar un vis frumos… ce se tot repetă. Şi doar în visul meu găsesc lumea perfectă ; 8-|.!

Nu merită să plângi, să te distrugi pentru o greşeală. La vârsta asta, orice greşeală face parte din viaţa normală =p~.


Uit tot. Privesc în urmă şi dau foc :*.
Când viaţa e acră, îndulceşte.o =p~. b-).!

Chiar şi atunci când viaţa e alb-negru.:x. Am puterea de.a visa în culori >;dd

Years go by and time just seems to fly, but the memories remain.
Și nu mă întreba până unde merg, pentru ce iubesc că-s capabil să întorc tot pământul invers.

Fericirea să curgă , fraierii să plângă! :x

Iar dacă timpul care trece, nu te iartă, Să-ţi aminteşti de prima dată! 

Unii rămân aici, chiar dacă pleacă, Şi mai rămâne-o-ntreagă lume colorată.

Tot atunci am fost prima dată falsă, când ziceam că nu îmi pasă, dar iubeam în paşi de vals.

De-ai fi cu mine ce ţi-aş face de ai fi 8->. O viaţă am,o viaţă te-aş iubi :x.

Prefer să fiu o scorpie, decât ca tine :-j o altă copie .!

Whaa =p~. Zici că.i San Francisco , ce`ai pus în pahar de mă simt atât de disco`? \;d/

Şi trec peste tot cu capu’ sus. Nu imi pasă dacă prietenia cu ea s.a dus , oricum era doar un zero` în plus. :)

Oriunde o să fim, oricum o să iasă . Seara asta ştiu că o să dureze o viaţa\;d/ !

Şi eu vreau să te mai privesc în ochi puţin ! :o3

Văd că zâmbeşti, deci speranţa moare ultima:x !

Şi îmi amintesc cum ningea şi fulgii se aşezau pe haina mea. La fiecare doi paşi îi scuturam, si tu-mi ziceai să-i las, că oricum sclipeam :x !

Ca şi când altceva nu o interesa, ca şi când era singurul ce mai conta !:o3

Cineva mă opreşte , mă strange în braţe şi-mi şopteşte : Îmi pasă !

" Eu trebuie să plec ? :o3" - " Nu. Prietenii adevăraţi nu dispar niciodată :x. "

" Închide ochii " îmi spunea mereu râzând :x  Doar într-o clipă îmi cad lacrimi rând pe rând..

Îmi povestea ce planuri are pentru noi , şi cum vroia să împartă dragostea la doi :o3

O nouă zi, o nouă viaţă am început . Au trecut anii . dar eu tot ieri te-am pierdut .:o3

 Îmi apari în vise, oare tu nu ştii ? Te simt aici cu mine, în nopţile târzii ! :x

fumatul e ca iubirea. zici că doar încerci. nu e ceva permanent. şi, păcat. după prima încerare, devii dependent.

o lume în care ne iubim, şi tu mă ţii, mă ai , mai mă vrei  :x. Iar eu, te privesc şi nu-mi ajunge, te simt şi nu mă satur. :(  Te am şi te mai vreau, şi te mai vreau .
u . p �� � mily:"Tahoma","sans-serif"; color:#0D0D0D;mso-themecolor:text1;mso-themetint:242;mso-bidi-font-weight:bold'> 
<\ a s �� � l style='mso-pagination:none;mso-layout-grid-align:none; text-autospace:none'>Poate nu pui preţ pe zâmbetul ce ţi.l ofer în fiecare zi.Dar când nu voi mai zâmbi, fii sigur că.ţi va lipsi. :*.

Exact ca o stea. O vezi numai când vrea, de.aia eşti nebun după ea . :*.

Orice s-ar intâmpla, el pe tine te iubeşte, tu eşti fetiţa lui şi fără tine-nebuneşte

Când totul ţi se pare greu şi lumea te bârfeşte ascultă sfatul meu: Trăieşte şi iubeşte

E doar un vis frumos… ce se tot repetă. Şi doar în visul meu găsesc lumea perfectă ; 8-|.!

Nu merită să plângi, să te distrugi pentru o greşeală. La vârsta asta, orice greşeală face parte din viaţa normală =p~.

Eu: Ne jucam crazy dracke :>? El: Creca zi. Eu: creca noapte :))

La maşinuţe de carting =p~: eu: Ce uşor este traseu` ăsta :-L.  ; el: Aşa.i de uşor că te bagi în toate zidurile :))?

Uit tot. Privesc în urmă şi dau foc :*.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu